fylleri

Här bjuder vi på ytterligare ett fylleinlägg.
Det var ju ett tag sen sist.
Idag är jag inte lika full som sist så denna gången blirf det bättre stavning!
Bra va!?
Jag gillar inte folk som våldtar svenska språket.
Väldigt fördomsfulla Fröken Fransson är i farten idag.
Så passa er.

Ja.
Karljävlar.
Vad fan är dom bra för?
Det undrar jag med.

Men vet ni.
Jag kan trolla med siffror.
Fast inte här.
Det får ni se live nån gång framöver.
Jag har övat upp mina skills och är numera minst lika proffesionell som Björn Gustafsson.
Han är en riktig Emil.
Man kanske kan facebooka honom!?

Men jo.
En och annan dumhet har vi nog allt hunnit med.
Fast det kan vi ju förstås inte skriva här.
Fattar väl ni eller?

Nu ska jag äta korv med bröd.
Sen ska jag ta med mitt ego och sova!

Kyss och smek=vuxenlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0