frid och fröjd

Vet ni vad?
Det blir inget i-lands problem idag.
Jag har inget jag har funderat på.
Kommer inte på något konstigt.
Just nu känns allt så bra bara, då tänker inte jag på oväsentlig skit.

Vet dock inte vad det är med mej.
Men jag är gladare än vanligt idag.
Är det möjligt?
Tydligen.

Fast jag är väl medveten om att denna lycka säkerligen inte håller i sej så värst länge till.
Snart kommer väl alla funderingar tillbaka.

Tsss...
Inte då.
Nästa vecka kommer min babe hem!
Tänk så kul vi ska ha det då.
Visste du att det är byakampen på lördagen!?
YEII.
Visingsö it is!

Om du bara visste hur bra jag är!
Jag skulle ge dej allt!

Har jag förresten sagt att jag tog semester från och med igår?
Jo, så är det.
Jag har semester låtsas jag!

CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0