frajdej najt

Nu är det kväll.
Dagen är snart slut.
Vilket är skönt för denna dagen har gått så fruktansvärt långsamt och varit dö tråkig.

Var nere på grännagården och åt med pappa och lillebror.
Mer än så har jag inte lyckats emd idag faktiskt.

Eller jo..
Jag har spelat tvspel nu.
Rätt som det är hoppar det fram en ruta som säger
"Congratulations, you have completed the game"
Det var ju jävligt lattjo.
Vad ska jag nu roa mej med om kvällarna?
Får väl helt enkelt börja om, IGEN.

Vill inte tänka på hur många gånger jag klarat det där spelet.

Imorgon hoppas vi på sol.
Då kanske det blir en båtsväng!!


Kommentarer
Postat av: manda

vad är de för konsoll du har ska fan ta mig o köpa ett spel till dig:D själv hinner jag aldrig spela för somnar alltid så fort alex somnat:( men jag ska nog köpa mig ett spel jag med kan roa mig med det när jag är barnledig:)förresten måste vi ta våran rökta räkor kväll snart med!!

2009-07-12 @ 22:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0