erkänner

Denna veckan har jag konstant dåligt omdöme insåg jag just.
Full som en kastrull igår.
Vin ikväll.
Antagligen båt och sommarstatt imorgon.
Visingsö fylla på lördag!

Det är fan hårt att vara jag!
Men jag gillar det.

Sommartider är härliga tider.
Dåligt omdöme är obligatoriskt när solen skiner.

Jag har faktiskt städat nu.
Pappa undrade om jag inte kom bort snart på kaffe.
Så det är väl det, det lutar åt just nu.
Dessutom är jag fylle hungrig.
Undra vad jag ska göra åt detta!?

Men rökta räkor blir gott ikväll iallafall

Kommentarer
Postat av: Sonny

Det är bara sommar en gång om året så lika bra att ha kul medans man kan ;)

2009-07-15 @ 18:12:26
URL: http://rusky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0