en släng av nåt

Ja ni gott folk.
Jag tror jag fått en släng av sommar influensa och lider numera av kåtslag.
Mina skamliga förslag lagras på hög.
Vet inte vad jag ska göra åt detta.
Finns det bot?

Var hemma hos pappa en sväng och drack kaffe.
De skulle till Motala och kolla på speedway.
Skulle väl följt med egentligen men monstret är redan trött och gnälligt,
så det bästa var väl att hålla sej hemma så hon kan lägga sej vid 8.

Imorgon är det GAIS-marknaden.
Då kommer syster och hälsar på.

Från och med imorgon ska det visst bli fint väder igen.
Men till helgen skulle det vända och bli dåligt, IGEN..

Bara så ni vet så är jag inte längre ödmjuk.
Är på lite halv jävligt humör och funderar på vad man kan göra för hyss idag.

Förslag mottages tacksamt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0