damdidam...

Efter att ha städat på de mest konstiga ställen har jag nu gett upp.
Jag hittar ingen mer motivation för att leta upp nåt nytt ställe där jag inte redan varit och torkat.
Har stora funderingar på om man skulle försöka sova.

Blev förbryllad över en sak dock.
Har ju hört om folk som har hur mycke skor som helst, eller väskor.
Jag har 78par strumpor och 103par trosor.
Underkläder är tydligen min svaghet.
Men vad fan ska jag med alla strumpor till?

Det var en fascinerand upptäckt!

Skivan i stereon nådde precis sitt slut.
Jag bytte under dagen ut Tomas Ledin och andra svenska klassiker mot Nickelback.
Det är fina grejer det.

Imorgon är det torsdag, sen fredag och på lördag kommer mina favoriter hem!
Det  är bara två dagar kvar!
Så på söndag förväntar jag mej familjemys med nybakad sockerkaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0