dåligt omdöme

Ja ni, gott folk.
Nu är det så här att klcoan är 04.33.
Här sitter jag,
För här kan man fan va!

Ska försöka få till ett fylle inlägg.
Kommer antagligen skämmas imorgon öbvber st´avfel och diverse andra onödiga ting.

Men  nu är dey så här att jag har snuskigt dåligt omdöme.

Det är tisdag morgon.
HALV FEM!!!
Snacka om att vi fick till fest!!

Varenda jävla skitställe i hamnen stängd vid elva,
Men eftersom jag är så himla söt så fick vi ändå komma in.
kanske itne tack vare mej då men iallafall.
Fick gratis drinkar på Tsatziki.
Däe jag för övrigt numera är portad!
Hur nu dte gick till??
ska jag tala om.
Den äckliga ägaren fick inrte det jhan ville.
Bara därför f¨r ja intekomma tillbaka.'

Men men.

Jag har iallaflal dansat på bordet.
Lyst upp jhela hamnen med mitt dåliga omdöme.
Försökt dra igång allsång på scenen vid lagunen.
Dessvärre fanns det inte enkott som kunde peta in en pinne i rassan.
Desto mer liv va det när i drog igång ta mej tillhavet.

Jag måste nog sovanu.
Jag kommer sova massor.'
Länge.

Äh för tusan.
Det får dröja ett tag innan jag gör om detta,
Gonatt.

Kommentarer
Postat av: Emma

fnissar lite



Att folk i gränna inte han "peta in en pinne" är ju skandal! Hoppas att du mår bra när du väl läser detta och att lill tjejen inte är hemma i och ropar och vill ha mammas uppmärksamhet ja ungefär så här dags.. ;)

2009-07-14 @ 06:58:27
URL: http://hornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0