dagens i-lands problem

Höll ju på att glömma detta.
Det hade ju varit för sorgligt.
Men fäll inga tårar kära läsare, för här kommer det.

Dagens inlägg tillägnar vi...

SPOTIFY

Ett ynkligt musikprogram som tagit världen med storm.
De som har det älskar det.
De som inte har det älskar det.
Alla älskar vi väl spotify?

Alla pratar om dessa "invites" "snälla skicka en till mej"
Dessa "invites" gör alltså att man får programmet gratis.
Annars får man betala 99kr/mån (tror jag)
Men det är ju inte så farligt eller?

Hur som helst.
Gratis är ju alltid bäst.

Dessa "invites" är svåra att få och dyker endast upp ibland.
Jag tänkte att jag kommer minsann aldrig få tillgång till detta underverk.
Men jo då.
Efter många misslyckade försök att få en invite kom jag på mej själv med hur dum jag egentligen var.

Någon mer än jag som suttit och uppdaterat spotify.fleo.se för att det kanske dyker upp en invite?
Det var vad min lillebror sa till mej att göra.
Jag fick minsann aldrig en invite.
Men jag har skaffat detta program ändå.
Gratis.

Här kommer nu lösningen på ALLA era problem.
Installera bitcomet (www.bitcomet.com)
gå in på www.btjunkie.org
sök på spotify och LADDA NER

Inte nog med att du får detta programmet,
du dissar samtidigt den där fjantiga lagen.
Bättre än så blir det inte.

Slutsatsen blir följande.

Ladda ner skiten istället för att vänta på invites som aldrig kommer!
Gör en god gärning och fildela lite istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0