dagens i-lands problem

Blir det tråkiga och oändliga regnet.
Borde inte vattnet där uppe ta slut snart?`

Jag brukar ljuga och säga att det alltid är sol där jag är.
Det stämmer ju inte riktigt.
Den enda solen är ju jag.

Men nu börjar jag faktiskt tröttna på detta.
Jag behöver sol nu.
Massor av sol.
Värmebölja.
Annars kommer jag aldrig klara av vintern.
Jag hatar snö, jag hatar kyla.
1 Oktober åker långkalsongerna på.

Men jag vet hur vi ska lösa detta.
Ni semester marodörer kan väl vara så snälla och sluta dansa regndansen.
Tänk lite på mej.
Mitt endorfin börjar tryta.

Alla ni med spindelfobi.
Snälla låt dom leva så blir det inget regn imorgon.

Det är ni som är mitt tillfälliga problem.
Ge mej sol nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0