dagens i-lands problem

Ni kan väl kanske räkna ut vad denna dagens förbaskat stora och väldigt irriterande problem är!?

SMÅ BOKSTÄVER.
Som jag envisas med att jag MÅSTE måla.

Problemet är alltså mina fix ideér och mitt obstinata beteende.
Hur ska jag bli av med dessa för tillfället dåliga egenskaper?

Varför måste jag prombt göra precis allt jag får för mej hela tiden?
Det kan ju i och för sej inte ni svara på.
Men kan man bota sånt här?

Jag hatar de där jävla bokstäverna just nu.
Varför måste man alltid ge sej in på saker som man tröttnar på efter en stund.

Fast det är väl egentligen inget typiskt för just detta kanske.
Jag tröttnar nog på allt i allmänhet när det blivit för mycke.
Jag gillar nog sånt som kommer och går.

Hur får jag bort min fantasi och dumma ideér!?

Behöver hjälp fort, annars börjar jag snart med nästa rum!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0