dagen efter rapport

Ja eftersom jag så duktigt skryter om att jag aldrig blir bakfull så skryter jag väl vidare med att jag klarade mej även denna gången.
Gud, så gött.

En härlig söndag morgon i ångestens tecken.
Visst är jag bra på att överdriva?
Men alla pratar ju alltid om bakfylle ångest.
Eftersom jag inte vill vara sämre än någon annan så låtsas jag att jag också har ångest.
Så är ju inte fallet.

Dock.
Så har jag ont i ryggen.
Hur nu detta kan komma sej har jag inte riktigt listat ut ännu.

Men det var en trevlig kväll igår.
Synd bara att Liza somnade.

Det här får vi nog göra om snart.
Alldeles för längesen jag drack redbull-vodka, och ännu längre sen jag var full och odräglig på samma gång.

Snäll som ett litet lamm är jag.
Absolut.

Jag drar slutsatsen om att jag tål alkohol bättre än Liza.
Söta pojkar i Tranås finns det.
Pizza till frukost är härligt,
och låsa dörrar kanske är något att testa nästa gång.

För det blir väl en nästa gång ;-)

Nu blir det sockerkaka o kaffe med mina favoriter på Sjögatan.
Se om fin folket från Mjöshult behagar visa sej.

Chip o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0