börjar tappa suget...

Jag är minsann inte så jävla duktig på det här med att skriva längre.
Helt ärligt så börjar jag tröttna.
Min fantasi börjar tryta.

Får väl försöka iallafall.

Gissa om vi har åska!?
Det har vi, för typ 4de dagen i rad.
Strömmen har äntligen kommit tillbaka.
Typiskt att den försvann precis när jag hade satt på kaffe!

Regnet det bara öser ner.
Tog en sväng till konsum förut och när vi kom hem igen kunde man tro att vi badat med kläderna på.

Amber ligger och gnyr lite i sin säng.
Hon somnar nog snart.

Hade för övrigt en jävligt sjuk dröm inatt.
Om myror!?

Idag är dessutom en sån dag då jag inte är att leka med.
Känns nästan som man letar orsaker till att bli sur.
Konsum har börjat med påsar med HV logga på.
Självklart tog jag en sån!
Kommer ut från Konsum där det står en skock turister.
"HV skjuter snett" sa dom.
Ilskan kokade inom mej, ett ord till och det hade nog smällt!

Borde nog skaffa mej en box säck igen för det här funkar ju inte!


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag gillar din blogg..

Jag har en sådan dag jag med.. hem och lägga sig och sova det är vad jag vill...

2009-07-06 @ 14:38:52
URL: http://hornberg.blogg.se/
Postat av: manda

drömmer du om myror så ska du komma hit har hela sovrummet fullt vi sover på luftmadrass i vardagsrummet nu... antisimex kommer hit i mon:D en kopp kaffe någon dag kanske inte skulle sitta fel lr??

2009-07-06 @ 20:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0