bojkott

Hello gott folk.
Här är jag, nu igen.

Klockan närmar sej 20.00
Vilket betyder att Amber numera ligger i sin säng och ska sova.

Blev inte mycke gjort idag heller.
Men duktig som jag var, masade jag mej till järnaffären och inhandlade plugg.
Inte dåligt va?
Har man ingen karl får man vara sin egen.
Jag fixar allt!

Vad kvällen har att erbjuda ska jag tala om.
RÖKTA RÄKOR!
Det får man aldrig nog av.
Ett glas vin till det.
Och på det, ett långt och varmt bad.

Så ser min kväll ut.
Ni har väl inget så bra att jämföra med.
Men jag hoppas hur som helst att ni får det lika trevligt som jag.

Förresten.
Om någon undrar, så har jag bojkottat facebook!

Våga Vägra FACEBOOK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0