banankontakt

Gissa vad!?

Jag har precis vunnit 25.000 i månaden i 25år på triss!!!
WOOHOOOO!

Fan vad jag ljuger!
Nu är tungan min svart.
Skäms på mej.

Men man kan ju önska!

Detta till trots så vill jag utan tvivel tro på att på lördag är det jag som vinner drömvinsten.
Jag måste köpa hus.
Ska göra en Zlatan.
Ringa på dörren på Fernhill och erbjuda dom ett antal miljoner.
Det huset ska bli mitt!!

Kanske skulle köpa en lotto rad för att öka mina chanser?

Jaja.
Det är nu jag äter kvällsmat.
Har idag planerat dumheter med min far.
Imorgon kommer dom förhoppningsvis ske.
Tålamod, tålamod.
Obefintligt.

Och vilka läser idag då?


Kommentarer
Postat av: Johanna

Me johannnna läser :P

2009-07-28 @ 23:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0