årets gränna bo

Det är med sorg i hjärtat jag erkänner följande.
Jag blev INTE årets gränna bo.

Istället gick denna ärofulla titel till någon jag aldrig hört talas om.
Hade de ropat upp mitt namn hade folk ändå hajat till.
"Jaha, hon. Varför har hon förtjänat detta?"

Även om de hade missunnat mej detta, hade det vetat vem jag var.
Jag kanske inte hade fått folkets jubel precis.
Men jag hade fått mitt efterlängtade glas päron.

Så vad har jag gjort för Gränna som gör att jag förtjänar detta?
Joo..
När jag var 18år så flyttade jag ju till Huskvarna.
Sen dess har det varit ganska lugnt i Gränna på Fröken Fransson fronten.
Våran gamla fritidsledare erkände idag att de hade tårtkalas den dagen jag gick ut högstadiet.
Detta tvivlar jag dock starkt på!
Snarare grät dom.

Okej, jag kan erkänna en sak.
Sommaren 2006.
Då hade vi väl i och för sej lite fuffens för oss.
Men bara lite små practical jokes som inte skadade någon.

Åååh.
Sommaren 2006.
Ge mej den tillbaka.

Men snälla ni.

Inför nästa års grevskaps festival.
Nominera mej till årets gränna bo!!!!
Jag är ju så söt och snäll!

Vem fan ska man behöva sätta på för en nominering?


Kommentarer
Postat av: Angelica

sommaren 2006 was the time of my life!!

2009-07-20 @ 23:46:39
URL: http://angie1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0