äntligen!

Jag har till slut funnit anledningen till min exictens.
Min obstinata sida går på högvarv, adrenalinet pumpar som aldrig förr!

Jag bara MÅSTE åka till USA, en brottsvåg från kust till kust.
Jag ska bryta mot minst en lag i varje delstat jag passerar.
Jag ska skratta samtidigt!
Det är detta jag är ämnad till att göra.

1. I Florida får man inte åka skateboard utan licens.
Inte för att jag kan åka skateboard, men jag ska bryta lagen!
2. i Iowa får en kyss inte vara i mer än 5min.
Den klarar jag att bryta galant!
3. I Kalifornien får man inte bära cowboy boots om man inte äger minst 2kor.
Ge mej ett par boots bara, jag gör det!
4. I Louisiana får man inte råna en bank och sen skjuta bankdirektören med vattenpistol.
Nej, jag skulle inte gå så långt som att råna en bank, men vilken rånare har med sej vattenpistol?
5. I Michigan får man inte vara full på tåg.
Tar jag med mej dunken så är den lagen snart bruten.
6. I Missouri får man inte ha oralsex.
Jag ställer!!
7. I Oklahoma får man inte sova med skor på sej.
8. I Vermont får man inte förneka guds exictens.
9. I Virginia får man endast ha sex med lampan släckt och den enda tillåta ställningen är missionären
10. I West Virginia får man inte vissla under vatten.

Det är ju hur sjukt som helst!!

Men som ni säkert såg behöver jag en frivillig karl att ta med på resan.
Finns det någon frivillig läsare som vill bryta några lagar ihop med mej?

Visste ni att man i North Carolina inte får plöja bomullsfält med hjälp av en elefant?
Jo men visst, de flesta bönderna har säkert en elefant i ladan som bara väntar på att få plöja lite bomulls åkrar.

I New York får man inte gå i tofflor efter kl.22.

Ännu konstigare är att man i Idaho inte får fiska från en kamels rygg.
Man får heller inte sova naken om man bor i Minnesota.

Den dummaste jag hört är att man inte får gillra en råttfälla om man inte har jaktlicens.
Grodor får heller inte kväka efter kl.23
Och man får inte äta apelsin i badkaret.

Vem är puckot som sitter och kommer på allt det här?
En sak är säker, och det är att det kliar i mina fingrar.
Jag måste åka till Usa.
Åtminstone måste jag åka till Missouri och ha oralsex och ta ett snabbt stopp i Virginia och ha sex med lampan tänd, och missionären kan de glömma!!

Undra hur många års fängelse jag skulle få??
Kanske tom dödsstraff?
Äh, de skulle aldrig få tag på mej!

Någon som är sugen på Internationellt bus?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0