ambitiös så in i norden

Inte nog med att jag har varit och sprungit 4km.
Nu har jag dessutom lyft hantlar en liten stund.
Mina knappt befintiliga muskler skakar av utmattning!
Välkommen morgondagens träningsvärk!!
Vilken känsla det kommer bli!

Jo, jag såg att Amanda kommenterat ett tidigare inlägg.
Jag svarar till dej här =)
Det är som så att jag har ett Nintendo Gamecube,
som jag helt ärligt stulit från min bror.
Spelat jag är till högsta grad besatt av är självklart NFS underground 2.
Nu var nog detta 3dje gången jag klarade det.
Är inte motiverad till att starta om.
Första spelet har jag klarat desto fler gånger och det är jag absolut inte sugen på att starta om.
Men det finns ju Zelda också.
Ganska roande spel ibland.
Fast jag suger på det.
Därför håller jag mej till NFS där jag är och förblir okrossbar!

Ska faktiskt skriva ett i-lands problem idag igen.
Ska klura lite på den först.
Under tiden laddar jag kaffebryggaren inför morgonen och tar en dusch.

C YA


Kommentarer
Postat av: Cissi



Jag funderar på om jag kanske måste komma och sno tillbaka det blev plötsligt väldigt sugen på att spela mariocar =)

2009-07-13 @ 14:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0