varje dags största problem

Här kommer mitt största dilemma.
Varje morgon är minst lika jobbig som den förra.
Måste hitta bot för detta snarast.
Det funkar inte i längden.
Hela dagen blir ju förstörd.

Varenda JÄVLA morgon är jag så fruktansvärt sugen.
Morgonkåt kallas det.

Är det bara jag som lider av detta?

Så med tanke på detta så kanske man föredrar att ha en gummikompis framför en liggkompis.
Ofta man har liggkompisen till hands på morgonen?

Min största dröm varje morgon är att en sexig hantverkare ska komma och ta mej hårt!
Eller en sotig, svettig brandman.
Men någon!

Jag hade ju ett par målare utanför sovrumsfönstret för nån vecka sen.
Men alla va 50+ och det duger inte på morgonen.
Det duger aldrig om jag ska vara ärlig.

Morgon sex är det bästa.
Varför får man det inte oftare?

Världen borde ligga mer!


Kommentarer
Postat av: Louise

SV: Roligt att du gillade idén ;)

2009-08-06 @ 11:25:34
URL: http://sweetiestkitty.blogg.se/
Postat av: Angelica

morgonsex är det värsta :P

2009-08-06 @ 23:14:30
URL: http://angie1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0