uppkorkat

Det var med glädje jag för en stund sen la AMber att sova för natten.
Det är ju detta ögonblick jag väntat på och suktat efter hela dagen.
Äntligen har jag fått korka upp vin flaskan!
Snart ska jag äntligen äta upp alla kräftorna!

Tänkte bjuda på ett blogginlägg först.
Med ett glas vin i handen.

Trodde för ett ögonblick att det skulle bli åska ikväll.
Molnet som kom öster ifrån var svart.
Ni kan få en bild.



Ser det inte ut som åska så säg!?
Dock försvann det lika fort som det kom och himlen blev återigen lika blå som den varit de senaste dagarna.
Vädret är ett konstigt påhitt som man aldrig blir klok på.

Detta var inlägg 198.
Jubileumsdags snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0