tvätt

Sen igår har jag gått och bävat över att ta tag i tvätten idag.
Det var ovanligt mycke.
Men nu när man är igång kan jag inte förstå varför det känts så jobbigt fram till nu.
Det blev ändå bara 3 maskiner.
Som vanligt.

Amber är nu med sin morbror en sväng till konsum.
Då passar jag på att lägga mej i sängen.
Det är påfrestande att ha så här ont.
Känns som jag skulle kunna däcka när som helst.

Vad mer jag ska ta mej till idag har jag ännu inte riktigt listat ut,
Är väldigt sugen på en springtur i skogen.
Borde nog hålla mej ifrån det ett tag,
Kan inte vara bra för tillfället.

Känner mej helt virrig just nu.
Vet knappt vad jag tänker på.
Powernap.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0