tragedi

Skrev ju tidigare att jag inte hade lika ont idag.
Glöm det!
Har precis kommit hem från konsum.
En promenad på kanske en kilometer.
Det tog en halvtimme.
Ajajaj, säger jag bara.

Men även idag finns det ljusglimtar i min tillvaro.
Ska koka kräftor idag eller imorgon.
För första gången i mitt liv.
Har köpt ett kilo levande små as, billigt.
Så det är vad jag ska roa mej med nån dag i helgen.
Men oj vad jag längtar.
Finns inget bättre än kräftor.
Känns som jag säger så om det mesta.

Hur som helst.
Idag har jag inte ätit någon mat.
Endast "flytande" föda, såsom yogurt tex.
Det gör inte lika ont i magen då som om jag äter vanlig mat.
Så får väl försöka hålla mej till mjukare mat ett tag framöver.
Eller tills mina kräftor är kalla iallafall.

Tycker ni att det är jobbigt att jag centrerar texten?
Det tycker Cicci.
Jag tycker det är fint!
Nu frågar sej folk varför solen skiner så fort semestern är slut.
Ska förklara detta.
För min skull så klart.
Jag är ledig och solberoende.
Dock är jag för tillfället för sjuk för att orka vara ute.
Tur det finns andra som tar med Amber ut en sväng.

På tisdag skulle jag göra vad som helst för att få åka till Mjölby och kolla på Nordic Trophy matchen mellan HV71 och Linköping.
Det skulle vara skitkul!
Äntligen är det hockey igen.
Har funderingar på att konvertera till slipshuligan.
Vad tror ni om det?
HV tröja och en slips på det.
Enbart för att ironisera slipshuliganerna dock.

Kommentarer
Postat av: TOBBE

Tobbe hälsar på =)

2009-08-05 @ 20:39:40
URL: http://veteran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0