tolv noll två

Så mycke är klockan när jag börjar skriva detta inlägg.
Amber sover middag.
Jagborde egentligen göra detsamma känner jag.
Men eftersom jag är vrålhungrig så lagar jag mat istället.
Stuvad potatis och isterband.

Även denna dagen började med att jag spydde för att det gör så fruktansvärt ont.
Det börjar dock lugna ner sej lite nu.
Får väl se hur det blir med lite mat i magen.
Värre igen antagligen.

Amber fick idag ett vykort från sin blivande dagmamma som är på semester.
Det tyckte jag var väldigt fint gjort.
Hur många dagmammor skickar vykort till ett dagbarn som inte ens börjat ännu?
Det är engagemang!

Senare under dagen blir det att ta itu med tvätten.
Berget växer kan jag lova.

Det var något jag hela morgonen gått och tänkt att det ska jag skriva.
Men nu när jag väl skriver är det som bortblåst.
Det kan inte varit något viktigt helt enkelt.

På lördag är drömvinsten 129miljoner.
Någon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0