tillbaka från dimman

Det är ganska kul när man loggar in på bloggen.
Man går in på översikt och ser exakt när man bloggade senaste.
1 dag och 5 timmar sen.
Om jag inte skärper till mej nu kommer jag aldrig kunna tjäna pengar på min blogg.
Det kommer jag väl inte ändå i och för sej.
Önsketänkande.
Tänk vad motiverad jag hade varit till att skriva om jag för varje bokstav fick en krona.

Som ni redan vet så hade vi ju (2)5 års kalas igår.
Det började mycke bra.
Lite trassel på mitten.
Men slutet var bra.
Kan ju inte låta bli att undra hur alla mår idag.
De jag pratat/träffat är inte alls pigga.

Jag är som vanligt pigg.
Lite trött.
Men det är ju som sagt på grund av åldern, och inte alkoholen.

Vi var med Amanda och kollade på fotboll förut.
Det var spännande.
Tyvärr så gick det väl inget vidare.

Just nu känns det som denna dagen aldrig kommer ta slut.
Transformers 2 är på nedladdning.
Hoppas på att kunna se den ikväll.

På återseende


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så jävla bra

2009-08-02 @ 19:23:32
Postat av: Cissi

Jag mår fortfarnde dåligt jag, tror den där krachad fest ångesten har satt sig i halsen på mig med...=/

2009-08-03 @ 07:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0