stressad

Började dagen med att lämna Amber, sen blev det en promenad med Cicci till solariet, hämta Amber och sen hem.
Amber sover middag nu.
Jag skulle behöva börja packa!
Men jag vet inte var jag ska börja!

Nu är jag stressad!
Vet varken ut eller in.
Är så många saker jag måste göra innan jag åker.
Men vilket ska jag börja med?
Bara jag inte glömmer något!

Trots vetskapen om att jag åker om 3timmar, och känslan av stressen i halsgropen.
Så kan jag inte låta bli att vara aningen obstinat.
Jag vet, jag borde packa, jag måste packa.
Obstina jag säger, - NEEEEEJ!!!
Det måste jag INTE! Jag hinner nog minsann!



Kanske skulle börja med en kopp kaffe för att öka motivationen lite, eller framför allt orken!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0