stabilt

Nu är jag hemma igen, senaste inlägget var för 2 dagar och 9 timmar sedan.
Under denna tiden har det hemliga uppdraget slutförts utan anmärkning.

Som folk säkert redan listat ut så var det Sara´s möhippa igår.
Dagen börjades med samling utanför Sara kl, 8.45
Hon stod iklädd endast handduk när vi kom och såg inte sådär överdrivet lycklig ut.

Frukost ala hotel serverades ihop med vin och Sara var nog full redan innan alla ätit frukost.
Dags för utstyrsel sen.



" I am drunk"
Lägg märke till höger-vänster tofflorna!

Ballongerna innehöll uppdrag.
Första uppdraget var att fjäska till sej en gratis bussresa till jönköping.
Chauffören var en bitter gubbe som abtagligen blivit nobbad otaliga gånger av söta små scoutflickor.
Inte nog med det så skulle hon även gör scout manövern när bussdörrarna öppnades.
"Alltid redo" sa Sara, samtidigt som hon stolt lyfta handen mot pannan.

I Jönköping utfördes flera uppdrag.
För ett av uppdragen skulle vi åka upp till a6, men där stod vakten och hängde i rulltrappan och mycke längre än så kom vi inte.
Däremot så träffade vi på Sara´s blivande man.
Iklädd lila tights och en grön mankini ala Borat.
Stackarn, men vilket radarpar dom är.

Klockan 18.00 samlades vi hemma hos Frida för att äta.
Klockan 19.00 kom den hemliga gästen i form av 1,st Agnetha från Himmelriket.
Ögonen på vissa personer var nära att ploppa ut när hon visade upp alla grejer hon hade med sej.
Jag må ha varit en av dom, men det hör inte hit.

Sen blev det utgång till Sliver där Velvet uppträdde.
Dj´n nämnde Sara mellan nästan alla låtar vilket resulterade i att hon bara blev fullare,
eftersom halva Sliver/Harry´s ville komma och gratulera henne och bjuda på drinkar.

Jag är grymt nöjd över hur dagen artade sej.
Trots att jag är väldigt trött.
Men det har helt klart varit en av de bästa helger på mycke länge.

Sorgligt nog är det snart över.
Nu är det bara en sak kvar.
12september står jag iklädd klänning och högklckat i Sofiakyrkan och ser på när en av mina bästa vänner byter efternamn.
Jag hoppas och vill att de är tillsammans hela livet.
Två helt fantastiska människor som jag är jätteglad att jag fått lära känna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0