samtal

Var tidigare och fikade hos min bror.
Skrattade så jag kiknade och tårarna näst intill sprutade när minbror och hans flickvän satte igång.
Jag och hans flickvän (Cicci) var ju hos frisören häromdagen.
Igår berättade min bror vad hon sagt på kvällen och för att se helheten i humorn behöver ni veta det.

Crille är fet stil och Cicci vanlig.

Cicci stod framför spegeln och spanar in sin nya haircut.
- Men... så här kan man ju inte se ut. (helt förstörd)
- ??? (fattar inget)
- Ja, jag ser ju ut som en MUPP!! (illtjuter)

Så idag när vi var där började Crille knäcka Cicci´s tår.
En av tårna gjorde ont och Cicci skrek till lite lätt.
Crille struntade i andra foten.

- Men du måste ju göra den med. (bestämd)
- NEEEEJ! (obstinat)
- Jo, annars känns det som att dom är olika långa! (bekymrad)
- Då får dom vara det! (bestämd och obstinat)
- Neeee.... (bedjande)
- JO! Så är det om man är en mupp! (övertygande trotsig 3åring)

Jag trodde jag skulle dö av skratt!
Vad är det för en familj jag har?
Den bästa!!
Finns mer godingar bland konversationer dom två emellan!
Har ni tur kommer fler!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0