piggare, men trött

När klockan ringde idag, första gången 20 över 7 så somnade jag inte ens om.
Trots att jag snoosade ochinte klev upp förrän 8.
Snoosa är ju lika skönt även om man bara ligger vaken i sängen.
Sen var det ju dagmamma idag igen.
Klockan 9 klev vi in.
Mycke bra ställe vi hamnat på.
Helnöjd må jag säga.

Så nu är vi hemma igen och Amber sover middag.
Har fått hem klänningen idag så tänkte jag skulle testa den senare.

Även fast det var lättare att gå upp idag än igår, så är jag fruktansvärt trött.
Men samtidigt känns det skönt att komma upp och inte ligga i sängen till 10-11 varje dag.
Nu är det ju inte heller mycke inskolning kvar och jag ser fram emot den dagen som inskolningen är slut och jag bara går dit på morgonen och lämnar Amber.
Då ska jag komma igång med träningen igen.
Direkt efter lämning ta en springtur runt strandpromenaden, eller möjligen pengakällan för att sedan ta mej hem och äta en välförtjänt frukost och bara njuta!

Idag ska förhoppningsvis min kära far åka in till Jönköping.
Isåfall ska han ta med min mobil så de kan fixa den igen.
Den tillfälliga är ju ingen höjdare.
Knapparna är så tröga att man får trycka så hårt så man stoppar blodtillförslen i fingrarna.
Illa...

Men nu ska jag ta och ringa ett par viktiga samtal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0