nytt material

Har ni hört denna låten med Björn Gustafsson?

Vi ska ligga med varandra, jag är kille du är tjej.
Så för fan ta dej samman, nu går du med hem till mej.
Vi ska ligga med varandra, jag är starkare än dej.
Slut skrika, sluta slå mej, sluta spruta pepparspray.
Vi ska ligga med varandra, sluta slåss och hör nu på.
Lite pepparspray i ögat kan jag knulla med ändå.
Vi ska ligga med varandra, sluta upp och spela svår.
Du ser ut som någon sjukdom eller typ 7svåra år.
Vi ska ligga med varandra, sluta hänga med den där.
Kommer du ihåg i sommras? Det var du ocj jag och Pierre.
Då fnissade nån kärring, som tror alltihop är lek.
Varpå jag blev fly förbannad, gjorde tonhöjning och skrek.
Vad i helvete glor du på, sätt dej ner och håll din käft.
Du ser ut som en grevéost och ditt huve luktar häst.
Men sen lugnade jag ner mej, när maken tog ett språng.


Ja, det var väl några fler rader, men det hördes lite dåligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0