nattmacka

Här kommer en nattmacka, fast annorlunda.
Sitter här i sängen, datorn i knät och varm choklad vid sidan av.
Är lite fundersam.
Har inte kommit på vad jag funderar på ännu bara.

Nästa torsdag ska jag på magnetröntgen.
Satt och läste genom pappren jag fick från dom.
Det var ett frågeformulär jag skulle fylla i, inför besöket.
Jag började.
Det bestod av 7frågor, den ena roligare än den andra.
Fråga 2 undrade om man hade metallflisor i ögonen, såsom granatsplitter.
Men fråga 7 var den jag hängde upp mej på.
Det var vikten.
Men läste man längst upp så stod det,
"om du svarar ja på minst en fråga 1-7 ring detta nummer"
Jag svarade ju på min vikt.
Måste jag ringa då?

Sjuka frågeformulär.

Förresten så har jag provsmakat lite på en kräfta.
Det var helt klart godkänt!
Fint gjort av oss.

För övrigt så lyssnar jag just nu på raise me up.
Alla andra skriver ju väldigt ofta vad de lyssnar på.
Därför ska jag också börja med det.
Eller låta bli.
Jag inbillar mej för tillfället att jag har ett behov av att känna mej alternativ.
Men det kan vi ta en annan gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0