nattlig visit

Eftersom det blivit en vana att göra ett nattligt besök i bloggen innan sovdags,
så gör jag väl det även idag.

Lyssnar lite på All by myself.
Jag gör en Bridget Jones med andra ord.
Fast mindre tragisk.
Jag trivs med min ensamhet!
Ingen ska trängas med mej i min säng minsann!

Utöver det så lider jag för tillfället av taskig halsbränna och sura uppstötningar.
Detta är en jobbig bieffekt av all min medicin.
Tack till dej som uppfann samarin.

Har roat mej med att lägga upp lite bilder på facebook.
Bland annat på min bror och hans fina utstyrsel från lördagen.
Men även på den första smörgåstårta jag nånsin gjort.
Och enbart för att den blev så fin får även ni en bild.


Den lyckades vi allt med Cicci!

Vet egentligen inte om jag har så mycke mer att tillägga.
Funderar på att stänga av datorn, släcka lampan och kolla på alla mina fina stjärnor i taket.
MYS!


Kommentarer
Postat av: Angie

äntligen en bild i bloggen!!

2009-08-05 @ 13:35:46
URL: http://angie1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0