M´bytes

Nu ska jag ta och beklaga mej lite.
Medveten om ålig uppdatering idag, men ni ska få orsaken.
Skaffa aldrig mobilt bredband från 3.

Förra veckan fick jag ett popup fönster från 3, där det stod följande.
Du har använt upp dina bytes för denna månaden, from nu har du begränsad anslutning.
Begränsad anslutning?
Jo, men det funkade ganska bra ändå.
Tills idag, nu har jag nog använt upp även den begränsade anslutningen.
Men tack och lov så är det ny månad imorgon.
Då får jag nya bytes att missbruka.

Med andra ord så sitter jag hemma hos min bror.
Det är bra att sitta där och vara sjuk.
Får ju kaffet serverat.
Crille och Amber satt förut och tävlade om vem som kunde slänga mest makaroner på golvet.
Ögonen svartnade på Cicci.
Golvet var täckt av kladdiga snabbisar.

Utöver detta så har jag konverterat till man.
Jag har endast ont i halsen och hosta.
Men ja är minst lika sjuk som en man med 38graders feber.
Dödligt sjuk med andra ord.
Män har det bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0