jubileum

Vi börjar inlägget med en
*trumvirvel*
En välförtjänt sådan.
Detta är inlägg 200.
Och det är nog bara en månad sen vi hade nummer 100.
Det går undan i svängarna.

Så frågan är ju vad vi ska ägna detta inlägg åt.
Känslan av tillfredställelse tar vi.

Just nu känner jag mej tillfredställd av att ha uppnått 200inlägg.
Men det är ju knappast långt ifrån det enda som ger denna känslan.
Eftersom jag inte är riktigt som andra så erkänner jag följande.
Jag känner tillfredställelse när...
1. Jag rensar avloppet.
Det är en bra känsla av att se all skiten försvinna. Veta att man uppnår nånting.
2. Dammsuga efter att barnet dragit in en sandlåda.
För visst är det mycke roligare att dammsuga när man hör hur det rasslar i slangen!?

Skulle nog kunna fortsätta med ett par saker till.
Men folk kan ju börja undra hur jag är funtad.
Rensa avlopp?`
Jo, jag tycker det är kul.


Kommentarer
Postat av: jessica

du e händig du ia!=)

2009-08-08 @ 17:06:16
URL: http://www.metrobloggen.se/hyperjezzie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0