inlägg 190

Är så grymt nöjd med spotify, kommer nog aldrig logga ut!
Snacka om frikkin awesome!

Men för att tala om något annat.
Facebookade runt lite förut, som man gör ibland bara av ren nyfikenhet.
Trillade in på en gammal klasskompis sida.
Mina ögon höll på att ploppa ut.
Han va snygg redan på gymnasiet.
Men nu.
Vilken gud!

Diskuterade med min lilla Liza förut.
Vi kom fram till att karlar är bra att ha när suget blir för stort.
Jag har sagt många gånger att jag borde skaffa en ligg kompis.
Men det blir nog fan intriger till slut, även i ett sånt förhållande.
Däremot borde man kanske skaffa sej en gummikompis?
Jag är lite anti dildo typen.
Vad jag vet med mej är jag den enda i mina vänner krets som ingen äger.
Detta har nu blivit ett dilemma.
Liggkompis eller gummikompis.
Vilket är att föredra?

Enbart för att hävda mej så måste jag även tillägga att jag kan nog inte bli mer seriös än så här.
Har ett annat dilemma vi måste ta upp här.
Det får dock vänta till imorgon.
Men väntar ni med spänning så kommer ni nog få något skoj att läsa.

Jag ska dra täcket över huvet och dregla på min kudde några timmar.


Kommentarer
Postat av: Angelica

liggkompis är att föredra

2009-08-06 @ 23:15:49
URL: http://angie1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0