inget vidare

Det gör fortfarande fruktansvärt ont.
Har inte ens koll på hur många gånger jag idag tagit upp telefonen och funderat på att ringa in.
Jag har ångrat mej varje gång.
Vad ska jag på Ryhov och göra?
Det enda de gjorde sist var att ge mej en massa droger.
Det tog visserligen bort smärtan och jag mådde skitbra.
Men det var ju ändå lika jävla illa när morfinet släppte.

Jag kan lika gärna ligga hemma och ha ont.

Vi kom precis hem från pappa.
Där bjöds det på makaroner och hemlagade köttbullar.

Jag funderar på att ta en dusch.
För att sedan ta med min dator in till sängen och ligga och kolla på Transformers.
Det får nog bli så.

Det är såna här dagar jag känner hur sjuk jag egentligen är.
Såna här dagar förstår jag varför läkarna är oroliga för mej.
Kan nästan garantera att jag tål mer smärta en någon jag känner.
Sorgligt men sant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0