ingen rubrik

Ibland är det svårt med rubriker.
Annars kan det ju hända att det bara är jag som börjar få dålig fantasi.

Amber sover hos sin morbror inatt också.
Känns som jag behöver sova ut efter 4 dagar på Ryhov.
Det konstiga är att jag sover mer hemma än på sjukhuset.
Småbarnsförälder till trots.
Men hemma är det ju ingen som väcker en halv8 varje morgon.

På fredag är det kräftpremiär.
Då ska vi lägga i burarna.
Kan knappt bärga mej.
Vilket påminner mej om att jag ska ta upp de äckliga små fiskarna ur frysen så vi har något att stoppa i burarna.
Vore ju retligt att stå där på fredag, utan bete.

Börjar känna mej stressad nu.
Möhippa och bröllopp inom en månad.
När jag tänker efter är det ju faktiskt den 12e idag vilket innebär att det idag är exakt en månad kvar.
Har ju en massa grejer att fixa.
Lära mej gå i högklackat tex.
Trams grejer.
Jag måste skriva ett tal också.
Heders brudtärnan pratar ju alltid under middagen.
Vad ska jag säga?
Hmm..
Får plugga på lite om både Sara´s och Rickard´s förflutna.

Allt löser sej alltid.
Är nog mest nervös över att snubbla i kyrkan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0