fredag igen

Numera är jag så trött så hela kroppen värker.
Funderar starkt på en powwernap innan det är dags att steka plättar.
Kommer aldrig orka denna dag annars.

Hos dagmamma idag gick det bra, igen.
Lämnade henne ensam en stund, fick en puss innan jag gick sen sket hon i mej.
Hon hade knappt märkt att jag var borta.
Det är bra!

Men nu så får vi väl ta och skriva om nåt annat.
Sandlådefasoner får vi försöka lämna bakom oss över helgen.

Spotify, kaffe och kanelbullar är något jag just nu överkonsumerar.
Men man kan inte få nog.
Speciellt inte av bullar!
Denna guda gåva tackar jag faan för.
Hur det  nu lät.

SKulle kunna skriva om en till sak, men det passar sej inte riktigt att blanda det i samma inlägg.
Så den som har tålamod får vänta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0