fortsätter tramsa mej

Med anledning av att jag planerar att inom kort pysa på en krogrunda i Jönköping så har jag faktiskt köpt en klänning.
Måste ju ha något annorlunda att ha på mej när jag går ut där för första gången på säkert 4år-
Vet ju inte ens vart man ska gå längre.
Sist jag svängde mina lurivga i den stan var det Centrum som var inne.
Det har jag förstått att det inte är längre.
Kommer bli spännande.
Ni får en bild, enbart för att se hur "inte jag" klänningen är.
Men fin är den.


Lite salsa varning!

Har nyligen talat med den blivande bruden.
Tillsammans har vi bestämt att mitt tal ska börja likt alla andra.
"Jag är ingen talare"
Så nu har jag möjligtvis fått lite inspiration.
På grund av min nyfunna inspiration säger jag godnatt.
Jag och mitt skrivblock ska ha en seriös diskussion angående bröllopstal.


Kommentarer
Postat av: johanna

skit snygg klänning=)

Jag e ju kläd (framförallt klänning/kjol) narkoman=)

centrum suger, olearys eller harrys går alltid vi till,¨sommartid piren.

När ska du ut??

För övrigt har du en väldans kul blogg=)

2009-08-18 @ 16:00:50
URL: http://joana-jnt.blogspot.com/
Postat av: Johanna

http://www.youtube.com/watch?v=t-2vwp-BEdE



där har du nåt som du kan börja me.. haha herregud vilka människor de finns:) / johanna w

2009-08-18 @ 20:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0