förklaring följer

Förutom att sitta och skratta ihjäl sej åt analpluggar, kan man ju roa sej med att läsa de "största" bloggarna.
Dessa bloggar har förvandlats till något sorts bråk där man skryter om vem som har flest läsare.

Jag är ju inte den som är den så jag måste väl följa strömmen och hävda mej.

En skryter om sina "60.000" läsare, en annan om att hon har över "100.000"
och vi får ju inte glömma att de hela tiden skriver hur kända dom är.

Men jo, flickor, flickor små.
Jag har minsann runt 50 läsare varje dag.
Dessutom vet HELA Gränna vem jag är.
Slå det om ni kan!

Fuck me, I´m famous!!

Livet är ju som sagt som en trappa, man väljer själv i vilken riktining man vill färdas.
Jag väljer uppåt!

Kommentarer
Postat av: johanna

haha jag har åxåomkroing 50 läsare om dagen, ibland tom mer, ganska mktmedtanke på att bloggen har egentligen bara en snygg outfit men ett tråkigt, gnälligt och tillsynes värdelöst innehåll.

men antar det är 99% gränna bor som är nyfikna o vill se och höra vad som händer i mitt lilla liv.

och det bjuder jag såklart på, annars hade jag inte haft en blogg jööö ;-p

2009-08-21 @ 15:47:52
URL: http://joana-jnt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0