fjantigt beteende

Ägnade en stund tidigare under eftermiddagen åt att hoppa mellan olika bloggar.
Hittade mycke bra, mycke dåligt.
Samt något fruktansvärt.

Jag vet att jag döpt min blogg till BlondinFransson för att skapa en och annan suck.
Mest för att driva med alla modebloggar och annat typiskt tjejtrams som inte alls är min grej.
Dock är det inget vidare humor längre då BlondinBella inte ens är blond längre.
Hela mitt genomtänkta provokations scenario trillade ner i lavinen.

Men hur som helst.
Det finns ju en annan tjej som blivit stor, Kissie, eller hur nu hon stavar.
Läser inte hennes blogg, men råkade fastna i en av hennes, enligt min uppfattning, största beundrares blogg.
Allt, allt, allt och allt var till synes kopierat direkt från Kissies blogg.

Medan jag ögnade genom raderna visste jag inte om jag skulle skratta eller gråta.
Jag blev helt paff!
Vet ingen ålder, men tjejen såg ut som max 15år.
Det enda hon skrev om var hur snygg hon var, att hon var bäst på allt, att alla önskade att de var som hon.
"Åhh jag vill se ut som flickan i spegeln och sedan kommer jag på mej själv att det är ju så jag ser ut thihi"

När går det till överdrift?
Frågan är om tjejen har IQ fiskmås eller om hon bara mår jävligt dåligt i sej själv!
Något är det.
Man söker inte den självbekräftelsen i att trycka ner andra om man anser sej så jävla bra!

Det värsta är att hon just nu ligger på topp listan, det mina kära vänner är tragedi!

Utöver det vill jag bara säga.
GLÖM INTE BORT ATT JAG ÄR BÄST OCH ATT NI ÄR SÅÅÅÅ HIMLA VÄRDELÖSA, THIHI!!
Skämt åsido.
Det där passar inte mej.
Men den stackars borttappade flickan skulle behöva lite uppfostran.
Jag tycker synd om henne som inte kan bete sej bättre än så.
Det var nog inte riktigt vad hon var ute efter.

Tillägger endast följande.
De ENDA som är lite bättre än alla andra är de duktiga killarna i HV71 som igår vann försäsongens första match mot Linköping med 5-2.

Kommentarer
Postat av: Sörlin

Aldrig varit i jkpg överhuvudtaget. :) Åker nog ner på DH nästa år.

2009-08-12 @ 21:01:19
URL: http://blogg.johansorlin.se
Postat av: jessica

den där "kissie" är ju riktigt störd!=) men ändå så kan jag inte låta bli att läsa skiten!=)

2009-08-16 @ 14:55:14
URL: http://www.metrobloggen.se/hyperjezzie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0