en oslagbar kombination

Min bättre hälft har varit här nu.
Om man nu kan kalla henne bättre är dock ett mysterium.
Men iallafall, min hälft har varit här.

Vi har umgåtts med våra Egon ihop.
Jo, jag erkänner.
Min bästa vän är minst lika Ego som jag, och hon trivs lika bra som jag med det.
Vi har till och med pratat med våra Egon.

Tillsammans är jag och Angelica en helt klart oslagbar kombination.
Vi skulle kunna uträtta stordåd.
Lösa varenda världsproblem.

Vårat enda problem är att vi är så fruktansvärt oemotståndliga!
Börjar jag bli jobbigt Ego?
I know!

Har till och med insett idag att jag passar jävligt bra i kort hår!
Angelica blev kåt vid bara tanken på min nya frisyr, och jag verkligen såg hur våt hon blev i de nedre regionerna!
Ett tag var det nära att vi gick och la oss i sängen och lyxskedade.
Tyvärr blev det inte så eftersom en viss Amber var tvungen att stolt visa upp varenda bok i sin samling.
Hennes kära gudmor var mindre imponerad!

När min stora kvinnliga kärlek åkte hem, så gick vi till morbror Crille.
Han bjöd på kaffe och kaka.
Imorgon ska va fiak igen antagligen.
Då hoppas jag konsum fått in dom frysta findus bullarna igen.
Dom är såå goda så det knullar i munnen på mej!


Kommentarer
Postat av: Angelicas EGO

nästa gång jag kommer måste vi röja Amber ur vägen,, då ska vi skeda! jag måste nog ställa mig framför spegeln ett tag och beundra min skönhet. LOVE YOU!

2009-08-26 @ 21:57:17
URL: http://angie1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0