den ultimata stylingen

Tidigare idag, när mitt Ego hade sin bästa Ego vän på besök, så diskuterade vi stylingprodukter.
Vi kom in på fructis "manga head" collection.
Den är såå sommar ´06 för övrigt.
En produkt både jag och Ego vännen missbrukade på hög nivå.
Enligt Ego vännen luktar denna produkt hjorten.
Och jag håller nog med.

Det tåls att sägas många gånger.
Men just sommaren ´06 är en sommar som jag skulle vilja uppleva gång på gång.
Skulle aldrig få nog av dom underbara 3månaderna.
The time of my life!

Men åter till ämnet.
Jo, alla vet ju redan att jag klippt av håret.
Jag kom fram till den ultimata stylingen under eftermiddagen.

Man går och duschar på kvällen.
Kletar i lite manga head, alternativt surf head och går och lägger sej.
VOILA!
Du har den hetaste fructis ala knullrufs frillan!
Observera att detta enbart fungerar på kort hår.
Jag förbehåller mej rätten för eventuella ändringar.

Jag tror dock stenhårt på denna teori och kommer testa detta inom kort.


För tänk om det verkligen fungerar så man vaknar så här tjusig i håret varje morgon.
Bara genom att sova!!
Skulle man mot förmodan få sej ett ligg under natten så klassas frisyren självklart som överkurs, och en guldstjärna kommer delas ut till inblandade.

Kommentarer
Postat av: Angelica

hahahahaha! Åh ge mig tillbak sommaren 2006! Kommer du ihåg när jag knullade på motorhuven klockan 7 på morgonen i Gränna city? haha

2009-08-26 @ 22:22:43
URL: http://angie1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0