caught in the middle

Frågade min bror innan jag hem om han hade nåt förslag på vad jag kunde skriva om.
Det hade han tyvärr inte, så detta blir bara ännu ett tråkigt och till synes meningslöst inlägg om absolut ingenting.
På grund av mitt "tillstånd" så är Amber kvar där inatt också.

Jag tror jag lider av sjukhus sjukan.
Vilket innebär att jag blivit lat och bekväm av att ha haft en röd knapp som formligen levererar smörgåsar.
Annars kanske man kan säga att det har gjort mej sketslut av att tillbringa för många dagar i en sjukhus säng.
Jag nästan grät av lycka igår kväll när jag fick krypa ner i min egen säng.
Snusade in mej lite extra i favorit kudden och drog en lättnads suck.

Imorgon är det fredag.
Det innebär kräftpremiär samt grillparty i Tranås.
Men på grund av att jag försöker driva mitt dåliga omdöme på flykt, så har jag en snäll svägerska som kommer och hämtar mej imorgon natt när jag vill åka hem.
Detta enbart för att jag inte ska göra något jag egentligen inte skulle ångra, men något jag bör låta bli.

Snart är det dags att måla om vardagsrummet, funderar på om man skulle börja markera lite var det ska målas.

Ni får ha det gott.
Vi hörs ju imorgon, om inte lite senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0