arg som ett bi

Hur länge sen är det min mobil gick sönder?
Någon som minns?
Det gör inte jag, men det är inte mer än två månader sen.
Idag hände det igen.
Samma jävla problem, IGEN!

Så nu måste den lämnas in, igen.
Mjukvaran kommer uppdateras, IGEN!

Blir så trött på detta städigt återkommande problem.
Men jhar jag tur så kan jag kräva en ny telefon.
Hoppas på det.
För när de väl fixar den ,IGEN.
Så är det ju bara en tidsfråga innan den ballar ur, IGEN!

Mycke igen, eller hur!?

Den dagen jag förlängde mitt abbonemang sa killen på 3, att den mobilen var den bästa på marknaden just då.
Jag har länge funderat på var nånstans den är så jävla bra!?
För inte ens när den funkar som den ska är den jätte bra.
Mobiler är skit.
3 är för tillfället min värsta fiende!

Jag som hade tusen viktiga samtal att ringa idag.
Nu kommer snart stressen komma tillbaka.
Jag orkar inte.
Med anledning av detta kan jag lova att det ikväll blir en springtur på berget.
Undra hur dock...
Jag har ju ingen mobil så jag har ingen musik..
Suck, suck och suck...

Är så irriterad för tillfället att det säkerligen kommer små rökpuffar ur öronen på mej.
Därför törs jag ine gå och kolla i spegeln.

På tal om annat.
Hände en sak igår som gjorde mej väldigt glad, men även smått förvirrad.
För tillfället vet jag inte alls var jag står.
Vad ska vi ta oss till!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0