all night long

Nu är det fredag, som ni säkert redan vet.
Dagen D.
Eller inte.
Sanningen är den att det ikväll är grillfest i Tranås, hos Liza.
Som för övrigt fyller år.
Inte idag, utan på tisdag.
Grattis älskling, hur som helst.

Nu har jag med andra ord fixat klart hennes presenter.
Vet att hon är jättenyfiken.
Hon kommer få sej ett gott skratt av dessa saker, det garanterar jag.
Ikväll blir det varken polis eller brandman tröja.
Funderade ett tag på att låna pappa´s ordningsvakt jacka för att kunna upprätthålla ordningen ikväll.
Inte alla som har en personlig ordningsvakt.
Men jag hoppar nog över det.

Jag har köpt nya träningskläder som kom idag.
Så nu blir det att komma igång med springningen igen.
Så fort orken är tillbaka vill säga.

Funderar just nu på att dricka upp kaffet och ta en powernap för att orka med kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0