åldern säger sitt

Jag har sagt det förr, men det tåls att sägas igen.
Jag börjar bli för gammal för sånt här.
Tror minsann att jag börjar känna av gårdagen lite smått.
Jag borde nog egentligen gå och lägga mej.

Har laddat upp lite bilder på facebook nu.
Dock så ville det inte riktigt som jag, så alla är inte uppladdade.
Kommer förhoppningsvis imorgon.
Har några filmer jag funderar på att lägga upp också, så att hon får skämmas ordentligt.

Det blir tyvärr inte roligare än så här.
Är medveten om att Sara gick och delade ut min bloggadress hej vilt påkrogen igår.
Så är det någon ny här vill jag bara ursäkta och försvara mej lite.
Jag är... typ smått seg..
Detta är inte det bästa jag skrivet.
Det kommer antagligen imorgon, och det går ju inte missa.

Ska nog ta mej till sängen nu.
Jag har ju ont i hela kroppen.
Det är åldern, och definitivt inte alkoholen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0