ååh, äntligen

Idag fick jag äntligen sovmorgon!
Som jag längtat efter det.
Dock så vaknade Amber runt 8, men gav henne en flaska välling.
Sen var hon tyst till 10.
Jag lovar att det var det bästa jag varit med om denna veckan.

Håller på att lyssna sönder Nationalteaterns "bara om min älskade väntar"
Den är så jävla bra!
Tillsammans med en kopp kaffe i vänster handen och ett gäng bullar jämt mej.
Kan knappast bli bättre än så.

I eftermiddag blir det en sväng ut med båten för att ta upp kräftburarna.
Börjar bli riktigt sugen på kräftor nu.

Mitt största dilemma för tillfället är att jag inte riktigt vet vad vi ska göra idag.
Jag är ju sovmorgonen till trots, dödligt trött.
FOlk undrar nog hurdan jag är egentligen.
Ska förklarar det för er.

Jag älskar att sova.
Sova är det bästa som finns.
Helt klart bättre än sex.
För att funka mänskligt behöver jag sova 11-12 timmar/natt.
Det är lagom.
Trots 12timmars nätter så kan jag lugnt gå och lägga mej och sova middag.
Inte för att jag egentligen är trött och behöver dte, utan för att det är så jävla skönt!
Hade jag kunnat så hade jag nog tillbringat 90% av min vakna tid i sängen!
JAg älskar min säng.

Har dock börjat fundera på om jag lider av kronisk trötthet.
Mycke möjligt.

Nej, en cigg och en dusch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0