17/2

Med tanke på min tvångsdiet funderar jag på att skriva lite oftare här.
Det verkar som att mina läsare har mer kunskaper om magproblem än jag trodde, och goda råd behöver man väl alltid?
Jag har inte börjat med gi maten än, jag håller på att smälta tanken på att inte äta potatis och musli.
Tror jag åt musli 5-6ggr igår i ren protest, och idag har dagen bestått av potatis.
Men i sinom tid så...

Har varit hos mormor och morfar idag.
Amber tyckte det var jätte kul med alla "totto" och ville helst springa mellan benen på stackars Julle hela tiden.
Vi åkte släde efter Sixten också och det märktes inte att det var typ första gången för honom.

Mycke fika och god mat har gjort dagen toppen.
Min moster och hennes "gubbe" kom till mormor också och hon hade gjort mer scrapbooking grejer till Amber.
Hon är jätteduktig på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0