mera mera

Kände att vi behövde uppdatera denna också idag.
Inte för att jag har något värt att skriva som ni säkert inte redan vet om, utan mest för skojs skull.
Jo, jag ska ju på audition imorgon.
Fotografering för den som inte räknat ut det.
Ska bli grymt kul, så  jag hoppas på det bästa.

Ikväll är det hockey, HV71-MODO.
Näst sista hemma matchen innan juluppehållet.
Sista blir på lördag mot FBK.
Då får vi en massa arbete.
Måste vara inne tidigare än vanligt för att ha "risk-möte".
FBK har sen länge bokat 300platser på våran läktare så det kan bli lite livat.

Imorgon är det Winnerbäck på Kinnarps.
Snål som man är när man är smålänning så lovade jag att jobba för att kunna se konserten gratis.
Man får ju inte vara dum.
Så imorgon ska Amber åka till sin pappa och vara där till på torsdag.
Hoppas de får det skojigt.

Amber har börjat med en massa nya konstiga ord, och jag förstår verkligen inte hälften.
De gånger hon sjunger så är det dock alltid "kalle anka satt på en planka", hon tycker det är jätte roligt när man kommer till den biten när hon får ställa sej upp, sträcka på armarna och skrika MAMMA MAMMA.

Ja det var väl alles.
Antar att ni fick ut lika lite av detta som jag!?
Fint ska det va.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0