14/12

Ny vecka igen.
Nästa vecka är det julafton, om två veckor är det nästan nyår och om 3veckor är det....
Ja, vad är det då?
4januari är det då.
Om mindre än 3månader blir jag 24.
Om 4månader är det slutspel.
Men det bästa av allt, om 6månader är det sommar igen!

Angående min träning inför hockeyn så går det inget vidare just nu, halva förra veckan klingade det lika bra som vanligt, men resterande halva förra veckan blev det inte mycke gjort.
Inte idag heller känner jag.
Jag har en visdomstand som krånglar och just nu, medan det sista tandköttet håller på att spricka upp, har jag fått ett enormt tryck i hela vänstra sidan av skallen vilket betyder en hysterisk huvudvärk, svårt att gapa pga smärtan och idag även lite feber tror jag.
Jag har ingen ork till att träna även om jag är feberfri, mitt matintag har inte varit på topp de senaste dagarna just på grund av detta, vilket gjort att det enda jag ätit sen i torsdags är - en korv, en tallrik yogurt och lite raggmunk igår.
Så nej, det finns ingen ork till träningen just idag.

Tror minsann det är bättre at jag över lite boxning på m ina grannar.
Den äckliga bonnkärringen är återigen igång och skriker och härjar på sina 7 stackars barn som utöver att utså otaliga utskällningar dagligen även får utså stryk.
Det går jag inte med på, den kärringen skulle jag vilja tala om ett och annat för.

Men just nu får det vänta, tills jag möter henne i trappen iallafall.
Men just nu, måste jag gå och köpa kaffe, för det tog visst slut nyligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0